Naar content

Vraag en antwoord

Zie onder voor de op dit moment meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of heb je toch nog extra vragen bij een antwoord neem dan contact met ons op!

Nee dat hoeft niet het kan ook een uniek aanbod zijn die ze je graag willen aanbieden, eentje die je nergens anders kunt vinden/krijgen. Bijvoorbeeld je krijgt een tweede artikel gratis, of bij aankoop van iets dat je dan gratis een extra product er gratis bij krijgt. We bewaken zoveel als mogelijk dat de kadootjes die je krijgt aangeboden ook echt wel uniek en speciaal zijn. 
Dit kan kloppen soms zit er een vertraging tussen de betaling en de definitieve terugkoppeling van de Payment provider. Wacht heel even en klik af en toe op de "Betaling ophalen" knop en dan krijg je de code vanzef in je account te zien.
Dit kan verschilende oorzaken hebben zoals veiligheid instellingen die dan te hoog zijn en daardoor het niet toestaan dat bepaalde sessie's kunnen plaatsvinden, check je veiligheid instellingen dan. Ook zou het kunnen zijn dat je een verouderde webbrowser hebt en dan zou je het eens in een andere webbrowser kunnen proberen zoals Chrome of Internet Explorer. Ook zou een oplossing kunnen geven als je je tijdelijke internet bestanden en geschiedenis verwijderd, dit wi wel eens voor conflicten zorgen namelijk.

Solvayweg 8a
6049 CP Herten

Email: info@kaartkado.nl

Heb je vragen?

Heb je vragen over Kaartkado neem dan contact met ons op!