Naar content

Vraag en antwoord

Zie onder voor de op dit moment meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of heb je toch nog extra vragen bij een antwoord neem dan contact met ons op!

Het is niet mogelijk een kado in te wisselen voor geld. KaartKado keert nooit geld uit voor reeds uitgegeven kado's. 
Nee dat is helaas niet mogelijk, de kadootjes zijn zorgvuldig uitgezocht door de degene die jou dit kadootje geeft.
Als je geen e-ticket per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om eerst even in je spambox/ongewenste e-mail te kijken. Met name bij gebruik van Gmail-accounts komt dat wel eens voor. Als je e-ticket ook daar niet in terecht is gekomen raden wij je aan om contact op te nemen met ons via het contactformulier.
Direct na het invoeren van je KaartKado code ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt tevens de aanbieder van de kado's weergegeven. Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om contact op te nemen met ons via het contact formulier. Vermeld hierbij je KaartKado code zodat we dit kunnen checken.
Mogelijk dat de beveiliging settings van uw computer te hoog staan of dat u een oudere webbrowser gebruikt. Probeer een andere webbrowser of pas uw beveilig setting iets aan. Lukt het dan nog steeds niet stuur ons dan een mail via het contactformulier en wij helpen u verder.
Nee je gegevens zijn niet verkocht aan Kaartkado wij zijn puur de kado verstrekker uit naam van degene van wie je de Kaartkado code hebt gekregen. Het kadootje of de kadootjes worden te allen tijde aangeboden door een bedrijf of organisatie waar jouw gegevens bekent zijn en die jou een kaart stuurt of een kaartkado code gestuurd heeft. Mocht je na registratie op Kaartkado je willen afmelden dan kun je dat heel eenvoudig doen als je ingelogt bent via je account.
Nee wij handelen conform de wet bescherming persoonsgegevens en zullen jouw gegevens niet verkopen of beschikbaar stellen aan derden. Alle informatie die je ontvangt na registratie is puur en alleen over KaartKado en o.b.v. de door jou aangegeven onderwerpen.
ja dat kun je zeker! Als je niet meer geactiveerd wilt zijn of wilt deelnemen aan KaartKado dan kun je jezelf eenvoudig afmelden binnen je account.

Solvayweg 8a
6049 CP Herten

Email: info@kaartkado.nl

Heb je vragen?

Heb je vragen over Kaartkado neem dan contact met ons op!