Naar content

Vraag en antwoord

Zie onder voor de op dit moment meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of heb je toch nog extra vragen bij een antwoord neem dan contact met ons op!

Op de kaart staat als het goed is een code die je bij ons kunt activeren. Zodra jij je code hebt geactiveerd krijg je een Mijn Kaartkado account. In Mijn Kaartkado zie je direct de kadootjes die je hebt gekregen. Heb je al een Mijn Kaartkado account? Log dan in en activeer een code om de nieuwe kadootjes toe te voegen.

Je kunt je wachtwoord opvragen door bij het Inloggen te kiezen voor de wachtwoord vergeten optie. Na het invullen van het e-mailadres waarmee jij je op Kaartkado hebt geregistreerd ontvang je van ons een nieuw wachtwoord.

Je kunt het hele jaar door een code ontvangen via de verschillende ondernemers die meedoen met KaartKado. Vervolgens heb je geen beperking in tijd wanneer je deze code activeert en jouw kado(s) uit te pakken.

Het zou kunnen dat je de code verkeerd hebt ingevuld. Probeer in plaats van een B eens een 8 of een 0 in plaats van een O. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Bij een aankoop of een koop op afstand (online bestellingen) heeft men gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling het recht de bestelling zonder opgave van reden aan de uiteindelijke kado verstrekkende partij te retourneren. De klant dient binnen 14 dagen een retourmelding te maken van het product bij de specifieke kado verstrekker.
KaartKado respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.
Klachten betreffende het uiteindelijk ontvangen kadootje kun je het beste bij de desbetreffende kado aanbieder melden. Zij zullen op dat moment werk maken van je klacht, terwijl wij hier achteraf niet veel meer aan kunnen doen. Klachten kunnen tot uiterlijk 6 maanden na ontvangst kado worden ingediend via onze contactpagina. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je ook via dit formulier sturen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen de klacht in behandeling te nemen, hiervan ontvang je een bevestiging.
KaartKado verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitgaven. KaartKado kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van KaartKado.

​Tevens kan KaartKado niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en op de informatiepagina van de kado aanbieder. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. KaartKado besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De beboden kadoos kunnen echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). KaartKado kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. KaartKado keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
 

Solvayweg 8a
6049 CP Herten

Email: info@kaartkado.nl

Heb je vragen?

Heb je vragen over Kaartkado neem dan contact met ons op!